Sjuk...igen...suck

Jaha, då är man sjuk igen på mindre än 1 vecka. Kände av det redan
igår morse, fick feber igår kväll och imorse kunde jag knappt prata. Va
hes och alldeles matt. Men men. Vad ska man göra. Får försöka friskna
till idag för imorrn måste jag gå oavsett om jag är sjuk eller inte. Har ju
min skapande aktivitet med ungarna imorrn.

Sitter och kollar på Smallville och funderar på va jag ska hitta på idag.
Har egentligen ingen ork men jag ska nog sätta på en tvättmaskin och
städa lite. Har massa disk också men den får nog pojken ta. Hihi.

Missarna ligger och slappar nånstans. Haha. Ser bara Ceasar som ligger
här i vardagsrummet med framtassarna i kors. Och nu såg jag Whiskas
också. Han ligger under bordet och kikar upp mot mig :P Sötnosar där.

Och va fan ska man äta idag då? Är inte sugen på något :( Får väl ta fram
köttfärsen och se va det blir av det.

Ciao

Sådär ja :) Nu är den andra praktikplatsen helt spikad och klar =) Så satans
skönt. Ska va på Grottans förskola. Lite nytta får man ju gjort fastän man är
sjuk och knappt kan prata. Haha. Har även satt på en tvättmaskin och lagt
disken i blöt. Tar en liten paus i mitt städande. Ska dammtorka lite, bädda
sängen och dammsuga. Även om jag är sjuk måste jag passa på att få sånt
gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0