Älsks första dag

Idag började älsk på sitt nya jobb och det gick jätte bra =D Han fick visst jobba
själv men det kan va ganska skönt att anpassa sig i lugn och ro, eller hur? Och
han är så mallig över sin nya lön. Nu tjänar han 148 kr/tim plus milersättning eller
busskort, så mycket har han visst aldrig tjänat förut så han är överlycklig och är
han glad så är jag glad :) Imorrn tror jag att det kommer bli jobbigt för han att
gå upp, idag började han nämligen kl 9 och imorrn börjar han 7.

Och va har jag själv gjort idag då? Har slappat lite, diskat och dammsugit. Tagit ett
bad och kollat på Twilight. Innan älsk kom hem så började jag me maten som ikväll
blev kycklingwok me ris.

Vi har hunnit me ett bad också =) va så mysigt.....

Imorrn ska jag visst till s-tälje me exet (har inget att säga till om) .... han ska visst
lämna nåt papper och så ska han klippa sig ..... har ju ändå inget bättre för mig ....
bättre att göra han sällskap än att bara sitta hemma så .....

Nu ska jag se om det har kommit in några nya jobb =)

Toodiiloo

Kommentarer
Postat av: Liiv

kul med nytt jobb :)

2010-04-28 @ 19:33:28
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0