Blir vi aldrig klara?

Den frågan har jag ställt mig dom senaste 2-3 månaderna. Och det gäller
lägenheten. Ja, renovering tar tid (speciellt om man bara håller på nån
dag då och nån dag då) som älsk gör. Om han hade hållit på i kanske
10 sammanhängande dagar så hade iallafall vardagsrummet varit färdigt
för länge sen men han prioriterar att renovera andras hem istället. Senast
va det hans pärons sovrum han renoverade och på Måndag ska han börja
renovera ett rum hos sin syrra. Han är jätte snäll,visst men när ska han
börja prioritera VÅRT hem. Han verkar inte fatta att jag också bor här, att
jag måste stå ut i den här jävla röran. Börjar iallafall bli riktigt jävla less nu.
Om jag hade kunnat så hade jag fan hållt på varje dag för att bli klar.


I den här röran bor vi. Vill bara bli klar nu =(


Älsk står och tvättar tak. Nån fix idé han fick för sig.

Förutom att ruttna på renoveringen har vi inte gjort mycket idag. I eftermiddags
åkte vi till kvantum och handlade och jag lovar att hela stockholm va där *S* Det
va folk ÖVERALLT. Aldrig att jag åker och handlar på en skärtorsdag igen. Haha.

Middagen ikväll blev räkwok me curry och ris, det va faktiskt riktigt gott.



Lägger upp några bilder på katterna också =) För skojs skull :P

 
Min lilla skruttilutt =)

 
Whiskas gömmer sig för sin ilskna lillebror :P

Nä, nu ska jag skrapa lite allra sista lilla kvar av taket som älsk inte
orkar skrapa. Han ger liksom upp i slutspurten men men. Kan lova
att jag är smått irriterad och på dåligt humör nu. Vill man fan ha nåt
gjort får man göra det själv.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0