Blixtar och dunder

Är det nåt jag verkligen hatar så är det åska .... SPECIELLT när man är
ensam och det åskar så att fönsterrutorna skakar ..... åskar lite smått
här nu och jag lovar er, jag är överlycklig att älsk är hemma .... katterna
uppskattar inte heller åskan .....

Medan älsk har varit på jobbet har jag tillbringat ett par timmar i Huddinge
me Melissa .... vi tog först en fika på castello och snackade lite skit, sen gick
vi i lite affärer innan vi till slut hamnade på bolaget, köpte lite alkohol till
Melissa och Matte :) Älskling kom och hämtade upp oss runt 17-tiden och
så skjutsade vi hem Melissa.....

Vi håller på och tvättar lite nu och kollar på "mitt i naturen" .....

Nu ska jag fråga älsk om han vill gå och röka me mig :)

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0