Dags att ringa veterinären igen

Lillskrutt hade kissat i vår säng igår kväll och vanligtvis brukar det bara
bli en genomskinlig fläck men igår va den lite orange. Vi misstänkte att
han hade blod i urinen och det bekräftades imorse då jag vaknade och
såg en röd pöl på golvet i köket och sen såg jag när han kissade igen
på golvet och då va det definivt rött. Sitter och funderar på om det kan
va urinsten han fått? Hursomhelst blir det att ringa veterinären imorrn
och höra va dom tror. Det positiva är att han slutade halta när han
började kissa blod så jag undrar om det har nåt samband? Har varit
endel problem me Ceasar nu dom senaste 2 veckorna :(

Förutom problemen me Ceasar så är det bara bra,både me mig
och Patrik och Whiskas mår bra. Han saknar sin lillebror bara. Whiskas
vill leka och jaga Ceasar men det vill inte Ceasar så han fräser så att
Whiskas springer undan.

Har ni sett ut idag, på tal om ingenting? Det SNÖAR ju för tusan. Trodde
inte mina ögon när jag vaknade. Är man inte deppig så blir man. Man
trodde ju att våren va här nu, senast igår sa jag till älsk att nu va våren
verkligen här, det va varmt och skönt. Och så vaknar man upp och det
är VITT ute. Suck. Får hoppas att det inte håller i sig så länge.

Jag sitter ensam hemma, patrik är hos sin syrra och ska börja måla i
Wilmers rum. Får se när han kommer hem men det blir väl om ett par
timmar.

Jag ska nog fixa lite frukost och sen ska jag fixa en ny header men har
idétorka just nu. Vet inte alls hur jag vill ha den. Men nåt kommer jag
väl på :) Tror även att jag ska ta ett bad. Om jag har tur så ska jag och
älsk upp till Madde,tintin och leah =) Hoppas på det, det beror på dom, om
dom har tid och så.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0