Dinner tonight with my family

Är så otroligt seg idag plus att jag har huvudvärk från och till =S Vill
egentligen bara ligga och vila/ta en power nap men jag har för mycket
att göra för att hinna me det.

Har småplockat idag och dammtorkat lite medan Patrik har gjort grov-
jobbet :P Han har varit på IKEA och köpt ett litet bord me två stolar just
för stolarnas skull och nu har han precis åkt iväg för att slänga massa
skräp i stan.

Jag ska väl snart hoppa in i duschen och göra mig ordning för runt 5
kommer min familj hit på middag =) Tänkte äta kasslergratäng me
pasta och till efterrätt blir det varm kladdkaka med grädde :)

Hörs ikväll då =)

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0