Duktiga jag :)

Jag slipade alla väggar idag medan älsk va ute och åkte runt för att slänga
skräp. Hihi. Tyckte iallafall att jag va jätte duktig och det tyckte älsk också
när han kom hem.

Förutom att ha hållt på i vardagsrummet me slipning och grundning av taket
så har jag målat klart ramen, tvättat och småplockat lite och älsk har hållt på
me annat.

På tal om ingenting så köpte jag en sån där pruttgrej idag ... du vet va jag
menar madde =) Haha. Dom hade bara jasmine nu också. Men den fiser så
det står härliga till :P Hahahaha.

Blev sen middag ikväll också, vi åt inte förrän vid 7-halv 8. Fixade lite wok me
curry,kyckling och ris. Mums.

Nu sitter vi och kollar på "Bones" och sen ska jag ta ett bad/dusch och älskling
ska foga nåt i taket. Hade helst sett att han skulle få mer gjort idag än han fått
men han LOVADE att sätta fart imorrn .... för på Fredag får vi ev besök av fam
Nilsson som vill se ett färdigt vardagsrum så :P Och det vill ju jag också :)

Ingen större framgång mellan katterna heller :S Whiskas "jagar" ceasar och
ceasar blir förbannad och säger ifrån. Undra när det ska släppa? Vill ju att dom
ska va vänner.

Och Carro, läste din blogg tidigare idag och jag tycker inte att du ska lägga ner
bloggen om du inte själv känner att det inte ger nåt. Jag får heller sällan
kommentarer men jag bloggar inte pga att jag ska få kommentarer, jag skriver
för min egen skull. Sen är det bara ett stort + om man får kommentarer :) Jag
kikar in på din blogg minst en gång om dagen :)

Nu ska jag kika klart på "bones"

Toodiiloo

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe, tack för att du läser. Jag skriver så länge jag känner för det. :) Undrade bara hur många "där ute" som läser. :)



Du får lycka till med katterna. Det är skit när det inte funkar och de bara bråkar och kissar inne.

2010-04-12 @ 07:41:51
URL: http://carrosell,bloggsida,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0