Fan va vi sliter

Men det lönar sig att slita hårt för vardagsrummet är nästan klart =)
Imorrn ska vi måla klart det allra sista på väggarna för färgen tog
slut när det bara va ca 2 kvm kvar och så är det bara att måla
snickerier 2-3 gånger och sen upp me fondtapeten och sen är det
klart =)

Så på Onsdag ska jag inreda och STOOOOOOORstäda, längtar som
en tok ju *S*

Annars leker livet. Är bara så sjukt lycklig nu och jag trivs me mitt
liv igen. Jag och älsk har det bättre än nånsin, lägenheten börjar
bli klar, våren kommer me stormsteg .... livet är bara underbart.
Har varit en tung och jobbig vinter me precis allt men nu känns
allt så mycket lättare igen. Är framför allt glad att jag och Patrik
har hittat tillbaka till varann igen, hade nån svacka i vintras då
det kändes som om vi bara gled ifrån varann allt mer.  

Ska även börja träna, vilket jag behöver för min rygg och rent allmänt.
Det är jag,melissa,maria,mamma och så en vän till familjen och hennes
dotter som ska börja gymma. Det är det enda som tynger mig riktigt
mycket nu och får mig att må skit, min övervikt. Och i och med min
övervikt så är mitt självförtroende kört i botten. Så det längtar jag till,
att komma i form igen och träna upp ryggen framför allt, som jag har
problem med.

Väntar på svar från Jensens, hoppas verkligen att jag kommer in. Vill
plugga i sommar istället för att sitta hemma och rulla tummarna. Annars
vet jag ju i och för sig hur jag ska tillbringa sommaren. Har lovat Madde
att tillbringa MYCKET tid i Visättra och gå ut me Leah och Bailey =)

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0