Grattis älskling

Min underbara älskling har äntligen fått jobb =) Dom ringde från rosén olsson tidigare
idag och frågade om han kunde börja jobba imorrn :) Han är så värd det här och jag
är jätte glad för hans skull men känner samtidigt avundsjuka .... nu kommer jag sitta
hemma hela dagarna, alldeles själv och rulla tummarna ..... precis som innan .... har
suttit och skickat iväg ansökningar hela kvällen men jag hyser inget större hopp om
att få jobb snart :(

Ja, va mer har jag att berätta?

Jag och älsk gick till fruängen idag .... fan va varmt det va ute :D Helt underbart.

Jag känner mig otroligt nere ikväll ..... känns som om allt är meningslöst .... vill inte
sitta hemma nu medan älsk är på jobbet .... fan ..... jag orkar inte me mer skit .....
Snälla, ge mig jobb eller bara va som helst så att jag får göra nåt .....

Toodiiloo


Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis till jobbet!

2010-04-28 @ 08:18:57
URL: http://carrosell,bloggsida,se
Postat av: ems

vi behöver vikarier på våran förskoleenhet rätt så ofta. det är två förskolor som ligger bredvid varandra i sickla.

intresserad ???

förstår att en heltidstjänst är mer lockande men det är ändå nått att stå med på vikarielista :)

Maila mig om du är intresserad :)

2010-04-28 @ 18:39:54
URL: http://emilie-karin.blogspot.com/
Postat av: Nikita

Grattis Rebeccas älskling!



Vet hur du känner det. Jag sitter hemma när mitt Bacon går iväg till utbildning and what not. Känns jävligt stillastående, haha.

2010-04-28 @ 19:38:43
URL: http://nikitaistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0