Grattis Ceasar

Idag fyller min lilla skrutt 1 år =) Grattis lilla skrutt.



I förmiddags slappade jag medan älsk jobbade med vardagsrummet. Han
spacklade klart alla väggar så imorrn ska vi slipa, måla klart taket och
grunda väggarna.

Vid 5-tiden åkte vi till fam Nilsson :) Pojkarna va nere i garaget och bytte
till sommardäck medan jag va uppe hos Madde,Leah och Bailey. Vi satt och
snackade lite och jag passade på att mysa me lillrumpan så mycket jag
kunde :P Vid 8-tiden drog jag och älsk till donken för att köpa middag och sen
åkte vi hem och käkade.

Nu har vi iallafall precis badat och älsk sitter och kollar på "from dusk till
dawn", en jävla skitfilm,enligt mig.

Tror nog att jag ska lägga mig snart.

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0