Helgen är fullbokad =)

Är trött på mina förbaskade sovrutiner. Jag och älskling gick och lade oss
runt 1-tiden inatt och imorse vaknade jag kl 8 .... suck ....vill ju gärna sova
liiite längre :S

Hela helgen är fullbokad vilket jag älskar :) Hatar när man inte vet va man
ska göra och man sitter hemma utan några som helst planer.

Idag ska jag och älskling ner till Huddinge för han ska ta ett nytt kort
till sitt körkort som har gått sönder .... egentligen är det typ bara en
spricka me snutarna klagar så det är lika bra att fixa det :) Senare
i eftermiddag kommer fam Nilsson hit på fika och för att inspektera
vårt nya vardagsrum .... ska bli spännande att se va dom tycker.

Imorrn kommer min familj hit för samma sak och för middag =) Får
se va jag ska bjuda på, funderar på kasslergratäng me pasta....

På Söndag kväll ska vi till älsks föräldrar och hälsa på :)

Nu ska jag och älsklingen städa lite, blev mest en snabbstädning igår.

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0