Hinner han???

Det tar inte många dagar innan jag märker av renoveringen och blir på
ett helvetes humör, lättretlig och irriterad. Tänker aldrig i hela mitt liv
vara me om en enda renovering till och om jag måste ska jag resa bort
under tiden .... haha.

Älsk har spacklat i sovrummet hela förmiddagen, sen tog vi en promenad
ner till centrum för jag skulle hämta ut min puma-parfym och Patrik skulle
betala lite räkningar. Förutom det så har vi inte gjort så mycket, jag är
fortfarande seg och slö sen flera dagar tillbaka :S Jo, jag har börjat måla
balkongmöblerna också, började me ena stolen men måste måla den två
gånger för att det ska täcka och desamma gäller det andra.

Älskling försöker inbilla både sig själv och mig att sovrummet ska vara
på Onsdag, vilket jag har liiite svårt att tro. Det är fortfarande MYCKET
kvar att göra .... MEN, om han blir klar på Onsdag blir jag överlycklig ...
Han ska nämligen till sin mormor på Torsdag och hjälpa henne vårrensa
och slänga skräp och då tänkte jag passa på att städa och inreda ifred...
Blir bara stressad när gubben är hemma =S Så håll tummarna :)

Funderar på att göra om min blogg lite också, känner mig en aning uttråkad.
Å andra sidan vill ju gubben sätta sig här också men han kan vänta nån timme.
Haha.

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0