Chockad ^^

Jag har precis tagit ett långt skönt bad, passade även på att raka benen som inte
har blivit rakade på flera veckor :S Haha.

Patrik är i stan för att hjälpa sin mormor att vårrensa ur källaren .... får se när
han kommer hem igen. Och när han kommer hem ska han göra färdigt sov-
rummet =) Det är bara fondtapeten och snickerier kvar. Ska bli jätte spännande
att se när allt är färdigt.

Imorrn har vi fullt upp me att shoppa på IKEA och hemtex, sen hem och inreda
och storstäda. Och imorrn får jag även lön =) Blev chockad när jag såg hur mycket
jag fick, fick dubbelt så mycket som jag trodde ^^ Är inte helt fel att få lite mer än
4600 kr för sex dagars jobb :P

Det vi ska köpa imorrn är en stor tavla, nya sängkläder, små svart/vita fotografier
och sen blir det väl lite annat .... som vanligt när jag och patrik är i farten =)

Bilder kommer givetvis upp också, förmodligen nångång under helgen =)

Nu ska jag passa på att städa en snabbis, patrik ville att jag skulle moppa i
sovrummet så jag får väl göra det ....

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0