Imorrn är lidandet över *S*

Imorrn vid den här tiden är vardagsrummet helt klart =) Imorse satt jag
och målade snickerier medan älsk åkte till Woody för att köpa mer färg
och när han kom hem så målade han klart den sista väggen och så hjälpte
han mig att borra upp två hyllor .... det blev jätte bra. Är verkligen super-
nöjd. Enkelt och smakfullt. Ibland stämmer det verkligen att "less is more".
Tyvärr kommer inga bilder upp än, ni får ge er till tåls ett par dagar till :P

Jag och älsk åkte till city gross en snabbis och köpte lite rökor och lite så
och gjorde räkmackor till middag ... mums. Och vid 7 kom maria och dahan
förbi för att hämta sommardäcken till hennes corolla, tyvärr träffade jag inte
dom, jag höll på me maten men på Lördag kommer hela familjen hit och ska
se "nya" vardagsrummet och fika så då får jag träffa henne =)

Sitter och kollar på "simpsons" och smälter maten :) Älsk ska måla snickerierna
en sista gång ikväll, imorrn kommer fondtapeten upp plus lite smågrejer som
ska fixas.

Ha en mysig Tisdagskväll.

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0