Ingen kryssning

Nä, det blev ingen kryssning för min och älsks del. Jag hade ju mina
misstankar om det men jag blev ändå skitbesviken och ledsen.
Hade ju sett fram emot kryssningen så mycket. Anledningen va att
åldergränsen är 23 år men endel av mina kompisar (under 23 år)
hade åkt me Cinderella utan problem så det va chansning att åka
dit, sen fick det bära eller brista och i vårt fall brast det :(

Det va bara att åka hem igen :( Men jag bokade en ny kryssning me
Amorella istället så Fredagen den 23/4 drar jag och älsk till Åbo på
en 24-timmars =) Och där är åldergränsen 21 iallafall =) Längtar
ju ännu mer nu *S*

När vi kom hem igen drog vi till Donken och köpte mat och sen hem
för att äta och bada.

Nu sitter vi och kollar på tv, blir nog sängen snart. Är helt jävla slut.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0