Kattjävel

Åh, va jag blir trött på Ceasar. Innan han blev sjuk så kissade han ALDRIG
i vår säng. Idag kissade han i sängen två gånger. Hade precis bytt säng-
kläder efter första gången men jag hade bara hunnit lägga på nytt lakan
innan han va där och kissade igen så det va bara att byta lakan igen. Både
mitt och patriks täcke behöver tvättas men kan inte tvätta båda samtidigt så
imorrn ska jag tvätta mitt täcke, och patriks täcke hänger ute på tork så får
jag tvätta det när mitt täcke har tvättats och torkat. Suck. Numera får jag hålla
bägge dörrarna stängda in till sovrummet.

Älsk är kvar i stan, har ingen aning om när han kommer hem. Lär dröja minst
1 timme till säkert. Melissa ringde förut och hon och Christina komma väl förbi
om en stund och hälsar på, trevligt me lite sällskap.

Har städat klart nu också, skulle behöva moppa golven egentligen men jag orkar
inte och sen är det ingen mening så ... jag skiter i det.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emily

Att han kissar i eran säg kan vara en protest... Bestraffa honom nästa gång han gör de annars konner du aldrig få honom att sluta med de...

2010-04-06 @ 21:58:22
URL: http://lalared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0