Lugnt idag

Det va eventuellt tänkt att jag och Patrik skulle upp till moster för att
fika och äta påsktårta men hon va trött och orkade inte så det sket
sig. Haha. Blir en annan dag. Men jag och älsk hittade på annat att
göra istället.

Först åkte vi till rusta och köpte en matta in till sovrummet, blev en
helsvart som vi ska ha framför sängen. Kommer kort på den fast den
är väldigt skitig för älsk har gått på den och så va han alldeles vit under
fötterna så det är vita fotspår. Haha. Men den ska ändå tvättas innan
sovrummet är klart så.

Åkte till city gross också och köpte lite mat och cigg och sen åkte vi till
bo:x, det där nya heminredningsgalleriet. Hittade en divansoffa för 20
tusan :O Haha. Vi åkte mest dit för att jag ville kolla va dom hade men
nej, jag kommer nog aldrig åka dit igen. Det va SVINDYRT!!!!

Började me maten när vi kom hem, hemlagade köttbullar, kokt potatis
och brunsås. Väldigt populärt hos älsklingen :)

Nu sitter jag och älsk och kollar på "Bones". Vi har badat och älsk har
spacklat lite på taket. Han sitter och käkar vitlöksbröd och jag ska snart
fixa en äggmacka :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0