Mätt och belåten

Älsk kom hem mycket tidigare än jag trodde idag. Trodde han skulle va hemma
runt 5 tiden som igår men han va hemma redan vid 2 =) Gissa om jag blev glad.

Vi hoppade in i duschen och sen åkte vi till city gross för att handla. Blev lite
glass och lite dricka och sen blev det massa nudlar och lite bröd och annat
smått och gott =)

Nu sitter vi i soffan och jäser, mätta och belåtna. Blev kasslergratäng me pasta,
det va supergott :P Lite senare är det dags för lite efterrätt, lite bananasplit :P

Madde ringde tidigare idag och frågade om jag och älsk hade lust att komma
över på Lördag på fika och det har vi =) Sa att vi kunde fika på ängarna om
det blev fint väder och tyckte hon lät toppen så jag hoppas att det blir fint
väder :)

Ikväll ska jag och älsk mest slappa och kolla på tv. Imorrn blir han iallafall
klar i stan och i helgen SKA vårt vardagsrum va klart =) Så är det bara.
Det är liksom så lite kvar att göra.

Nu ska älsk få sätta sig framför datan en stund.

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0