Nattugglor

När jag säger det här tror jag att dom flesta kommer tro att jag och älsk
inte är riktigt kloka men nu är det som det är :S Just nu håller vi på och
rensar bland gamla textiler och småplockar :) Och klockan är snart
midnatt. Men ibland får vi våra ryck mitt i natten *S* Både jag och älsk
är nattugglor (jag har blivit det på senare tid).

För övrigt har vi haft lite att pyssla me under dagen också. Städade lite
granna i förmiddags, åkte till Huddinge runt 2 .... älsk skulle ta nytt kort
till körkortet (han blev jätte snygg) och på vägen hem skickade Tintin
sms och sa att dom va på väg till oss så vi hann knappt hem innan fam
Nilsson ringde på dörren =) Blev fika och lite tjatter och lite mys me lill-
rumpan :)

Lite senare på eftermiddagen åkte jag och älsk till Ica kvantum för att
handla lite till imorrn och när vi kom hem igen så började jag me maten
som blev potatisgratäng me lövbiff ..... mums .....

Ja, har väl inte så mycket mer att rapportera om nu. Hörs väl imorrn =)

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0