Nu kan man ta det lugnt :S

Vaknade kvart över åtta imorse, en halvtimme senare tog jag en dusch och
gjorde mig ordning. Sparkade upp älsk runt halv 10 och vid halv 11 va vi i
Visättra för att hämta leah =)

Åkte till IKEA direkt och gick omkring där ett tag och handlade lite till sov-
rummet .... bl.a en ny taklampa, en tavla, massa lågenergilampor, fem små
svart/vita kort och så .... hann även me att "bråka" me älsk ..... haha....vi
tjafsade om vem som skulle köra vagnen (leahs vagn alltså) och jag vann =)
Älskar att köra barnvagn, skulle kunna göra det hela dagarna.

Vi kom hem strax efter 12 och då skulle Leah ha lunch så vi fixade lite gröt
me mosad banan, det va mums. Sen fick hon krypa omkring lite medan jag
och älsk fixade lite i sovrummet. Runt 2-tiden va det dags för lillrumpan att
ta en tupplur och hon sov ända fram till halv 3-kvart 3. Madde och Tintin kom
strax innan hon vaknade, vi fikade och dom kollade på sovrummet. Och dom
tyckte att det va jätte fint .... hade i och för sig inte räknat me nåt annat :P

När dom åkte hem satte jag och älsk igång me storrengöring av golven. Vi
dammsög och moppade för fulla muggar men det va det värt för nu är golven
så otroligt rena och mjuka ^^ .... och så luktar det nystädat och fräscht =)

Har passat på att lägga upp lite mer bilder på sovrummet (kolla förra inlägget).

Nu ska väl älsk få sätta sig vid datan en stund och sen skulle jag vilja gå och
lägga mig men det va inte älsk så pigg på och det är inte roligt att ligga själv i
sängen så jag får väl sitta uppe tills hans ska sova :S

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0