Snart ny vecka

Tycker att veckorna bara susar förbi och ändå gör man inget speciellt .....
ah, sista veckorna nu har vi ju renoverat och fixat om massa hemma men
för övrigt menar jag .... man går omkring hemma, åker och handlar, träffar
lite vänner osv ..... nä, jag vill fan ha ett jobb nu ..... eller börja plugga igen
så jag får min jäkla behörighet till universitetet nångång ..... är lite avundsjuk
på älsk som ska på anställningsintervju imorrn, vill ju också :( Men jag gör
mitt bästa och söker alla jobb jag kan hitta .... mer kan jag inte göra tråkigt
nog ....

Har gjort det samma gamla vanliga idag också .... vi åkte och slängde lite
skräp och sen åkte vi till kvantum och handlade tacobröd och så till middagen
och sen hem igen. Vi har tvättat, spelat yatzy, kollat på tv, suttit framför datan.
Inget nytt, samma varje dag .... förstå om jag vill ha lite förändring .....usch...

Imorrn är det ny vecka och efter patriks inervju ska vi upp till moster och lämna
en massa saker ..... bl.a målarfärg,lite gamla sängkläder och så ska hon tvätta
vår madrass som ceasar har kissat på.

På fredag är det valborg och det ser jag fram emot. Umgås me vänner, skratta,
dricka massa gott och bara ha roligt .... Matte ska visst komma upp också, ska
bli skitkul, har aldrig festat me honom så :) Så i veckan blir det en tripp till bolaget
för att inhandla lite alkohol .... velar mellan om jag bara ska köpa cider eller om
jag också ska köpa vodka/redbull? Grejen är den att jag inte vill vara alltför bakis
dagen efter, då ska vi hjälpa fam Nilsson att flytta (jag kommer sitta barnvakt åt
leah, hoppas det är fint väder). Men men, brukar aldrig bli särskilt bakis fast det beror
ju på :S

Idag beställde jag och älsk mammas födelsedagspresent också =) Blev en biljett till
ozzy osbournes konsert i september och så beställde vi en extrabiljett till min moster
som va snäll nog och ville följa me mamma så att hon slapp gå ensam =) Så vi ska
väl hämta ut biljetterna i veckan :)

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0