SNÖ??? ....... NU?????

För tusan .... när kommer våren på allvar? Men jag orkar inte gnälla om
vädret .... snöar det snöar det, är det vår så är det vår .... man kan ju
ändå inte göra nåt åt saken så varför gnälla?

Som jag visste så blir inte sovrummet klart idag men älsklingen jobbar på
så gott han kan .... nu håller han på och målar taket en sista gång, han har
spacklat och slipat väggar plus grundat. Vet inte exakt vad som är kvar att
göra idag men imorrn är det i princip bara att måla snickerier och sätta upp
fondtapeten, sen är sovrummet klart =)

Jag håller på och tvättar lite lakan och överkast, måste förbi city gross nån
dag och köpa färgningsmedel så jag kan färga lite textiler så att det blir VITT
istället för åt det mer beigea hållet som det är nu.

Senare tror jag att jag och Patrik ska ner till Huddinge för en fika me Robino.

Imorrn får jag ett par timmar själv då gubben är i stan. Hade ju velat haft
sovrummet klart då men jag får småstäda och plocka lite iallafall. Får ta en
riktigt storstädning på Fredag istället och inreda.

Ha en trevlig Onsdag i snöovädret :S

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0