Sunshine outside

Visst är det härligt väder ute? Har sagt till älsk att vi måste åka till lyran och käka
nån dag då det är varmt och sol. Det är så himla fint där, speciellt om man sitter
ute och har utsikt över vattnet, myyyyyys ju.

Idag är det sista dagen för älsk i stan, jätte skönt. Får se om han kommer hem
lika tidigt idag som igår. Hoppas det. Sitter och funderar på va man ska hitta på
idag och jag är lite småsugen på att åka till IKEA och köpa det sista till vardags-
rummet som blir klart i helgen. Älsk vill köpa ett nytt täcke också så ... blir det
som jag vill så blir det IKEA senare :) Måste förbi city gross och köpa vasen som
jag hittade där också.

Annars gör jag mest det gamla vanliga :S Har tvättat en maskin, bäddat sängen
och snart ska jag plocka undan lite. Fattar inte hur vi kan skita ner så jävligt :S

Ikväll blir det fläskytterfilé med klyftpotatis och beasås till middag ... mums!!!!

Vet ni va jag vill göra just nu? Lyssna på musik, sitta på balkongen och ta en
redbull/vodka. Åhhhhh, va gott. Men det får bli på valborg istället :P

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0