Tjuvtitt på sovrummet

Tänkte lägga ut en liten tjuvtitt på sovrummet, mer bilder kommer imorrn
kväll =) Det är lite bättring kvar vid taket (snobbkanten) och sen lite små-
detaljer kvar men i det stora hela är sovrummet färdigt och jag har fått ett
nytt favoritrum =)



Jag och Patrik har hållt igång från vi vaknade tills för nån timme sen. Hela
förmiddagen höll vi på i sovrummet för att bli klara me så mycket som
möjligt och runt 15-tiden började vår lilla shopping-runda. Vi började me
hemtex i Huddinge och köpte svarta sängkläder, sen drog vi till Inochfinn i
Tumba och köpte en stor rund väggljusstake och sen bar det av till Ica maxi
för att storhandla mat och vi avslutade på ett ATG-ombud nere i centrum så
att jag fick hämta ut mitt paket från ellos. Klockan hann bli för mycket innan
vi kom hem så vi va tvungna att skippa IKEA idag.

Efter maten satte vi upp ljusstaken och den blev helt perfekt och jag bytte till
dom nya sängkläderna och det blev också toppen (man ser lite på bilden)...

Nu sitter vi och kollar på "den sista samurajen" och sen ska vi nog gå och
lägga oss och njuta ett tag av vårt nya sovrum =)

Imorrn ska vi upp tidigt, ska hämta Leah vid halv 11 och beroende på när hon
ska äta lunch så ska vi till IKEA också, spännande att se hur det går att gå runt
där och handla me en liten tös på 6 mån :) Men det kommer nog gå jätte bra,
hon är ju så fasligt snäll. Sen blir det hem och sätta upp tavlor och storstäda,
förhoppningsvis kan Madde och Tintin komma och hämta Leah så att vi kan
bjuda på fika och så att dom får se sovrummet =) Hihi.

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0