Tomt utan Balder :'(

Den här dagen har bara flugit iväg. Ändå har man inte gjort nåt speciellt.

På förmiddagen höll älsk på i vardagsrummet. Skrapade rent det sista på
taket, slipade av det och oljemålade det. Under tiden låg jag i sängen och
målade i min lilla prinsess-målarbok *S* Tur att man har barnasinnet kvar.

Vid halv 4 tiden åkte vi upp till Maria. Hon mådde bättre idag men hon grät
när vi pratade om Balder och det är inte så konstigt. Kommer ta tid för henne
att smälta det här, Balder va ju allt för henne och under dom 7 åren som han
levde va han och maria ifrån varann sammanlagt 3 veckor så ni fattar ju.
Dom va ju ett. Kändes så jävla konstigt att åka upp dit nu, det va alldeles
tomt. Förut möttes man av Balder som ville hälsa så fort man kom innanför
dörren :'(

Träffade lite gammalt folk hos maria som jag inte träffat på skitlänge. Moas
pappa Tommy va där en sväng och han har jag inte sett på minst 3-4 år och
så va Christina och Catte uppe också och dom va det länge sen man träffade
så det va skitkul.

Vid 19-tiden åkte jag och älsk och köpte mat och nu gör vi inte så mycket.
Älsk sitter och zappar mellan kanalerna och jag bloggar :P

Blir väl snart ett bad och raka ben och allt som behövs rakas och sen ska
jag börja packa lite smått inför imorrn =) Hoppas bara på att jag kommer
ombord. Åldergränsen på Cinderella är 23 år alla dagar och avgångar och
jag är ju bara 21 så ... är skitnojig att bli stoppad. Vill verkligen komma
bort och göra nåt annat. Så håll tummar och tår :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0