Trött :(

Gick upp ca 2 min efter att älsk åkte till jobbet och då va klockan
strax efter 6 ..... så jag börjar bli riktigt trött och seg nu :S Funderar
på att lägga mig och vila en stund efter jag är klar me det jag ska göra.

Har bäddat sängen, diskat det mesta och hängt in lite tvätt .... bara
dammsugningen kvar då ..... skulle behöva byta kattlådan men får se
om jag orkar .... och sen är det lite annat småplock osv .....

Undra va tusan man ska äta då? Patrik ville käka på donken men jag är
verkligen inte sugen på det men det är egentligen det enda alternativet
för vi hinner inte äta när han kommer hem från jobbet. Han hinner i
princip bara komma hem, ta en cigg, duscha och göra sig ordning innan
vi ska åka till Robino.

Det ser ut som om det blir fint väder ikväll :) Det är ganska skönt sen när
vi ska ut och titta på valborgselden och fyrverkerierna :P

Känner mig inte alltför taggad inför ikväll men det är bara för att jag är trött.
När jag väl har duschat och börjat göra mig ordning kommer jag i rätt
stämning :P

Ser INTE fram emot morgondagen :S Jag och Patrik ska va uppe i Visättra
kl 11 för att hjälpa fam Nilsson att flytta ..... men det är bara att bita ihop :P

Nu ska jag fortsätta me mitt, sen ta en power-nap :P

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0