Va ska man hitta på?

Sitter i soffan och rullar tummarna, försöker komma på nåt att göra fast
jag egentligen har saker att göra som att tvätta,bädda sängen och kila ner
till centrum för att handla lite till middagen *S*. Sen gäller det bara att hitta
orken och göra allt det där också.

Som dom senaste dagarna är älsk i stan, han blir förhoppningsvis klar där
imorrn och sen får jag ha honom hemma igen :) Så han kan koncentrera
sig på vår lägenhet, det är liksom max 2 dagars jobb kvar i vardagsrummet
och sen kan jag börja sätta upp hyllor och allt som ska upp väggarna och jag
kan sätta upp gardiner och lägga på dukar och skit. Blir nog en tripp till IKEA
i helgen för att köpa lite smått och gott och älsk ville ha ett nytt täcke också.
Sen blir det att flytta ut större delen av sovrummet när det är dags att börja
där inne :)

Äh, nu får man väl sätta igång me det som ska göras :)

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0