Vädret är konstigt

Okeeej, gillar inte vädret riktigt. Ena dag blir det på me tjocktröja och
vinterkängor för att nästa dag byta om till vårskor och vårjacka :S Kan
bara hoppas på att vårvädret håller i sig, att det inte kommer nån mer
snö. Eller va säger ni?

Älsk åkte in till stan runt halv 10 för att fortsätta måla hos sin syrra och
jag har hunnit slå bort ett par timmar framför datan och bloggen som den
blogg-nörd jag är *S*. Men jag har faktiskt också hunnit med att tvätta,
dammtorka lite och bäddat sängen :P Det ni ;)

Älskar min nya header som bara attans. Tycker den blev skitfin.

Ska nog fortsätta städa, har endel kvar att göra. Dammtorka klart,
dammsuga,moppa golven, skura badrummet, diska osv osv. Men
å andra sidan har jag ingen brådska för älsk kommer inte hem förrän
senare i eftermiddag, ev mot kvällen så.

Tror jag ska sätta mig på balkongen me min cigg och kopp te och bara
njuta av solen.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0