Världens bästa födelsedagspresent till mamma

Dom som känner min mamma vet att hennes enda gud stavas Ozzy Osbourne,
hon älskar honom och är nog sveriges största fan av honom. Hennes högsta
önskan är att få tillbringa en natt me honom, hon har affischer och bilder på
honom i hela lägenheten .... och nu ikväll såg jag att han kommer till globen
i september .... and guess what? Mamma ska få biljett till hans konsert i
50-årspresent när hon fyller år i Juli. Hon har alltid velat se honom live och
det är ju inte ofta han kommer hit så det är lika bra att passa på =)

Nu på kvällskvisten har älsklingen jobbat på i sovrummet, han har målat
väggarna och lite annat. Det kommer bli jätte fint, imorrn kommer fond-
tapeten upp också :)

Tidigare idag va vi nere i Huddinge och tog en fika på castello me Robino
och sen skjutsade vi honom till hans mamma innan vi åkte hem.

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv innan jag somnar :)

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0