Vårt nya "sovrum"

Igår flyttade vi ut sängmadrassen till vardagsrummet och det är
så himla mysigt att ligga där och kolla på tv. Va tusan bättre sex
där också ;) Det är ju samma madrasser men det va ändå bättre.
Helt sjukt :S



Hade supertrevligt när min lilla familj va här igår på middag. Det får
snart göras om :)

I förmiddags låg jag och älsk och bara kollade på tv och slappade
innqn vi fick ett ryck och drog iväg till Hornbach för att köpa plast
och så färg till mina utemöbler som jag ska måla om i veckan.

Sen va det bara hem en snabbis och sen till stan för att hälsa på
älsks föräldrar. Va trevligt där me, fast det vart mycket tjat om jobb
och vår ekonomi men både jag och Patrik har blivit rätt duktiga på att
undanhålla en del info.

Innan vi åkte hem igen så åkte vi ner till centrum och köpte pizza och
sen bar det hemåt för att käka =)

Nu är Patrik isolerad i sovrummet och måla taket me oljefärg och jag
kollar på "how i met your mother". Snart blir det ett bad/dusch innan
vi ska lägga oss och kolla på tv =)

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0