Bättre lycka nu?

Har fått ett samtal angående ett jobb i huddinge som tim.vik barnskötare.
Visst, det är bara några timmar varje dag som KAN utökas men det är
bättre än ingenting. Huvudsaken är att jag kommer ut och att det ramlar
in några tusenlappar i månaden. Hon skulle iallafall höra av sig om det
blev aktuellt me en intervju. Hoppas som fan =)

Sov ovanligt länge idag, va riktigt skönt när jag vaknade och såg att
klockan nästan va 10. Skulle visserligen kunnat sova en timme till men
då slet pojken upp mig. Haha. Antar att det va rätt åt mig :P

Har inte gjort så fasligt mycket idag. Mest det gamla vanliga. Städat och
tvättat. Så fort tvättmaskinen är klar ska jag ta ett bad och under tiden
ska patrik dammsuga och sen joina mig i duschen.

Blir även en promenad till Fruängen för att handla lite. Ikväll blir det
potatisgratäng me fläskfilé och MASSA sallad till middag och så ska
vi köpa hem glass,bananer och chokladsås till efterrätt. MUMS!!!!
Idag känner jag för att va lite onyttig.

Nu pep tvättmaskinen, vilket betyder att jag kan bada om ca 15 min =)
WOOOHOOO, håller på och fryser ihjäl.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0