Död

Gårdagen va väldigt trevlig. Synd bara att min älskade moster kom en timme
sent. Men men. Sånt som händer. Vi åt och pratade. Vid 18-tiden kom familjen
Nilsson förbi, mamma vart ju äverlycklig när hon fick träffa Leah. Dock lite
jobbigt då hon tjatar på mig att skaffa barn, jag kan inte göra nåt åt saken.
Hon får väl ha tålamod eller vänta. När maria till slut kom så åkte madde och
dom. Jag gjorde ordning efterrätt och så tittade vi på melodifestivalen och sen
åkte även dom hem.

Melissa stannade kvar, hon skulle sova över =) Vi kollade på "snabba cash" i
skitkass kvalité, nån som uppenbarligen hade filmat i biosalongen. Men nu har
man iallafall sett den och den va väl okej, boken va bättre. Vi gick och lade oss
runt halv 1-1.

Natten va väldigt orolig. Patrik hade svårt att sova så han störde mig när han
skulle på toa, när han skulle röka m.m. Och när han hade lugnat ner sig så
började min mage bråka så då va jag tvungen att gå på toa och till sist när
allt verkade lugnt och man trodde att man skulle få sova så började katterna
jävlas, krafsa på dörren och jama som fan. Låg vaken mellan halv 7-9 och sen
lyckades jag somna om och vaknade igen vid 11.

Idag har det varit segt som fan. Har mest slappat och tagit det lugnt. Jag och
älsklingen käkade tacos till middag.

Vi har precis badat, eller jag badade och rakade benen och överallt där det
behövdes medan älsklingen duschade me mig sen. Nu sitter vi och kollar på
tv, handlar om en präst som åker omkring runt i världen och testar olika och
ganska kontroversiella ritualer. Det är faktiskt ganska intressant.

Jag ska ta en cigg nu och klä på mig lite. Kl 19 ska jag kolla på "livet är en
schlager" på TV1000 och sen lär nog jag och älsklingen gå och lägga oss.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0