Får nu vänta och se...

Vaknade verkligen på helt fel sida imorse. Va så jävla trött och irriterad.
Va på ett helvetes humör, vilket jag har varit dom senaste dagarna. Min
hjärna funkar bara inte kl 05.40 på morgonen. Det va skitsegt att masa
sig upp ur sängen men jag lyckades =) Woohoo.

Bussen gick från Fruängen vid 07.15 och jag är glad att älsklingen följde
me mig, skönt me sällskap.

Kom ganska exakt i tid till intervjun. Möttes upp av pedagogen som hade
ringt mig och hon va supertrevlig. Dessvärre va chefen inte lika trevlig,
eller trevlig va hon väl men hon verkade så brysk och hård. Va lite rädd
för henne. Haha. Jag blev riktigt grillad, flera frågor va svåra och man
vet svaret men kan inte formulera dom i ord. Sen ville hon veta vad mina
förra arbetskollegor heter och massa sånt, det kommer ju inte jag ihåg :S
Jag tycker att det gick åt skogen men men. Får väl se om jag får det eller
inte. Men jobbet i sig va perfekt. Heltid i minst 3 månader med en lön på
110 kr/tim EFTER skatt.

Efter intervjun bjöd älsklingen mig på frukost på castello, va jätte trevligt.

När vi kom hem igen så lade jag mig i soffan och vilade en stund, kommer
nog lägga mig tidigt ikväll.

Kl 15 ska jag och älsklingen möta upp Patriks mamma utanför älvsjömässan.
Det är ju antikmässan där så vi ska väl gå runt och titta lite och så.

Nu ska kika lite på förlossningsakuten och sen ska vi göra oss ordning.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0