Fortfarande ingen bil

Älsklingen ringde Toyota idag för att kolla hur det gick me bilen och
när vi kan få tillbaka den och dom sa att dom skulle FÖRSÖKA fixa
klart bilen innan helgen. Den skulle vart klar igår enligt deras löfte
men som me allt annat så drar det ut på tiden. Jaja, vi har klarat
oss utan bil i över 2 veckor, då klarar vi nog oss ett par dagar till.

Har fan inte hänt så mycket idag....jaja, som vanligt tänker väl ni.
Jag och älsklingen tog en promenad till centrum, va så otroligt skönt
väder ute, hade kunnat gå en stund till.

Vi har gjort middag och käkat. Blev lövbiff,beasås och nån
potatisgrej. Haha.

Fick ett jätte gulligt inlägg av J's mamma på FB, blev jätte glad. Hon
vill att jag ska komma och hälsa på nån dag och det ska jag verkligen
göra. Är det några jag verkligen älskar och trivs me så är det J's föräldrar.
Dom enda jag saknar från vårt förhållande =(

Imorrn hoppas jag på besök av familjen Nilsson. Saknar mina älskade
tjejer, vill mysa me tilltösen ju och om Madde va bebis skulle jag gosa
ihjäl henne också :P Haha.

På Fredag ska vi få låna Marias bil, vi måste komma iväg till kungens
kurva och handla lite inför middagen på Lördag då min familj kommer
hit :) Får se om man kanske ev sitter barnvakt då också *S*. Det är
upp till föräldrarna men jag tycker det vore väldigt trevligt.

Nu ska jag ta en cigg,torka lite disk och sen ta ett bad me älsklingen
innan "det okända" börjar. Själv hatar jag det programmet men man
ställer väl upp för pojkens skull :P Tycker bara allt är bluff och båg,så
jävla larvigt.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0