Helt underbar dag och kväll

Har pillat me min blogg lite ikväll igen. Har fixat om bland mina kodmallar och så
fixade jag en gammal header, photobucket bråkar fortfarande, suck. Ska fixa om
typsnittet på texten också.

Idag har det både varit en underbar dag och kväll =) Önskar att man hade fler
såna här dagar :P

I eftermiddags vid halv 3 kom Madde,Tintin och Leah. Dom hann knappt innanför
dörren innan jag hade tagit ur Leah från bilbarnstolen och lagt henne i sängen för
att klä av henne ytterkläderna =) Haha. Va så mysigt att klä av henne och ha
henne i famnen. Både jag och älsklingen längtar tills vi en dag får sitta barnvakt.
Trodde jag va ensam om det men han längtade han me =) Vi fikade, pratade
och  Tintin fick köra ny bil :) Gissa om han va glad när han kom tillbaka. Haha.

Vid halv 5 åkte dom hem och jag och älsklingen åkte upp till maria. Vi va bjudna
på middag och det va så gott. Mör fläskkotlett, klyftpotatis, sallad, kokta morötter
och sås. Tror fan jag åt 3 portioner :O Haha. Och till efterrätt blev det typ
bananasplit utan grädde. Tror alla va proppmätta efter det. Snackade massa
och skrattade så att tårarna rann. Åkte hem vid 21-tiden.

Har tagit ett snabbt bad och en dusch me hjärtat. Har sett lite av Wallander och
nu gör vi inte så mycket. Ska väl kolla på tv en liten stund till och sen sova.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0