HOPPAS =)

Trodde illamåendet hade blivit bättre men igår kväll låg jag däckad i
sängen redan vid 22-tiden och mådde illa som FAN. Allt jag kunde
tänka på va att inte kräkas. Och dom senaste mornarna/förmiddagarna
har jag mått illa tills jag har ätit nåt, då går det över. Vet inte va det
kan bero på. Min mens är ca 1,5 vecka försenad men den kommer och
går som den vill så det är nog ingen bebbe. MEN...det roliga är att jag
kollade upp (för skojs skull) när jag blev befruktad och jag blev det
den 26/12-09. Då va jag och älsklingen i Norrland och det va bara den
dagen vi hade sex. Vi hade inte sex på minst 1,5 vecka innan och sen
hade vi inget sex förrän på nyårsnatten igen. Jaja...haha.

Har dessutom jätte roliga nyheter =) Jag ska på anställningsintervju
imorrn kl 8 =) Hoppas som fan att jag får det.

Hörs sen...

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0