Jäkla fästman man har :P

Jäkla Patrik då...han totalförstörde min sömn inatt :S Jag va så trött och
somnade visserligen så fort jag lade mig. Han låg och pillade på
mig och efter nån timme blev jag såklart kåt så det slutade me att han
fick som han ville. Då va klockan runt 1-halv 2. Visst, jag klagar inte, va
läääääänge sen man blev väckt mitt i natten av en kåt fästman :P Men
jag behöver min sömn, det märktes idag.

Har verkligen inte gjort ett skit idag. Har varit en riktigt slappdag idag.
Vaknade vid 9 och då satte jag mig vid datan en stund, pojken låg och
sov till nästan halv 12 :O Gissa va jag gjorde under tiden?? :P Kollade
på twilight såklart =) Tredje dagen i rad som jag ser den :S Illa. Haha.

Tog en dusch runt 3-4 och efter duschen lade jag mig i sängen och
lyssnade på musik, tror jag slocknade en stund också. Haha. Gjorde
inte så mycket för Patrik satt och tittade på Alexander, skitdålig film.

Runt 6-tiden gick älsklingen ner till Sibylla och köpte middag, blev
hamburgare för mig och tunnbördrulle till Patrik =) Efter middagen
åkte vi till City gross och handlade lite mat eftersom att vi inte
kommer ha nån bil från och me imorrn och ca 2 veckor framåt.

Nu ska vi titta på outsiders som ikväll handlar om elallergiker :S
Usch, tänk att vara allergisk mot el. Inte kunna sitta vid en data
eller tv eller nånting me el. Skulle aldrig klara det.

Sen är det dags för kvällens sista dusch. Längtar till sängen.
Vill lägga mig och lyssna på musik, laddade ner soundtracket till
twilight idag =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0