Kämpat som ett djur

I flera timmar med den här förbannade jävla bloggen. Den ser skaplig ut nu men
photobucket vägrar att spara headern som jag gör så därför fick det bli denna
budget-variant. Kommer byta så fort det funkar igen.

Nu är kläderna till Leahs dop köpta också =) Vi va i skärholmen i förmiddags och
först va vi inne på dressmann och hittade två skjortor till älsklingen, höll
dessutom på att få dåndimpen när jag såg honom. Han va så jävla snygg,
kände mig nästan nykär för ett tag :P Sen va vi inne på både Gina tricot och
newyorker för att hitta  nåt till mig men hittade inte ett skit. Hittade däremot en
jätte fin klänning/tunika på  Kappahl som jag ska ha på dopet.

Har lite saker som händer i veckan =) Både roliga och mindre roliga. Haha.
Imorrn kommer Madde,tintin och Leah på fika och imorrn kväll ska jag och
älsklingen upp till Maria på middag. På Tisdag ska älsklingen lämna in bilen
på reparation så då blir vi utan bil i 2 veckor :( På Fredag morgon ska jag till
tandläkaren, laga hål och dra  ut en visdomstand, på kvällen blir det upp till Maria
igen för att Patrik ska bli klippt :P  Och på Lördag är det dags för dop =)
LÄÄNGTAR MASSA!!  Nu ska jag vända min  uppmärksamhet mot tv:n. Sitter
och tittar på "Shall we dance".

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0