Lite efter

Först idag slog det mig att jag är sambo, att jag bor me min fästman...i en
lägenhet...me katter. Det kom som ett skott från stjärnklar himmlem. Skulle
ta fram mjölken från kylskåpet och liksom kände hur vuxet det va att plocka
fram mjölk och laga middag...själv.

Har ju liksom bott me patrik i över 4 år och
först nu slår det mig att jag är vuxen, att jag står på egna ben, att jag har
friheten att göra va jag vill. Vadå efter eller?? :S Hahahaha. Det känns bara så
overkligt att jag har varit sambo i över 4 år, trots diverese problem står patrik
vid min sida. Visst, mitt liv är inte va jag ville att det skulle vara men jag trivs
ändå. Jag känner mig trygg och älskad.

Det händer kanske inte så mycket i mitt liv, jag har inget roligt att berätta som har hänt
men jag är...inte nöjd, det vore att ta i men om jag säger tillfredställd. Jag har
ett lugnt och tryggt liv, helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0