Mår konstigt

Idag har jag mått konstigt hela förmiddagen. Mått illa som fan, frusit, varit
helt däckad och orkeslös. Illamåendet blev bättre runt 3 då jag åt sen lunch
men sen kom det tillbaka. Fan, bara det inte är vinterkräksjukan. Har klarat
mig varje vinter så då ska jag fan klara mig utan den denna vinter me =)

Eftersom att jag har mått som jag mått idag så har jag typ bara legat i soffan
och suttit vid datan. Har kollat på twilight. Lagade middag som blev kassler-
gratäng me pasta, jätte gott.

Nu har jag och gubben precis badat. Ska nog ta en skål flingor och sen titta
på "Halv 8 hos mig" och kl 21 "spårlöst".

Har inte så mycket mer att berätta så vi hörs när vi hörs...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Kattfan

Det är inte vinterkräksjukan, om du haft den så skulle du spenderat hela dagen med att kaskadspy, inte bara vara sjuklig och illamående.

2010-02-16 @ 00:06:46
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0