Mätt och belåten

Ligger helt utslagen i soffan och lider av mat-koma. Haha. Är så
jävla mätt. Har ätit lasagne och jag och pojken delade på en STOR
skål sallad, har faktiskt börjat äta lite nyttigare. Har tex inte ätit
mjukt bröd på ca en månad, inget godis på vardagarna och jag
har börjat äta frukost, fast snarare brunch då jag äter runt 12 och
då blir det en skål me iskall mjölk och flingor, supergott. Allt som
fattas nu är motionen/träningen och det ska jag också ta tag i.

Idag har det varit en slapp dag. Önskar fan att jag kunde va som
pojken och sova bort hela förmiddagen. Själv vaknade man runt
halv 9 och 2,5 tim senare vaknar pojken. Kan bli lite irriterad på
det men det är bara för att jag själv önskar att man kunde sova så
länge. Haha.

Jag har tvättat och städat lite. Fattar inte hur det kan bli skitigt så
fort här :S Saker överallt, damm och smulor. Usch. Sånt gillar jag
inte. Patrik skulle dammsuga men det har fortfarande inte gjort men
han ska fan göra det innan klockan blir för mycket. Annars kommer
jag bli skitgrinig.

Vi gick ner till centrum i eftermiddags och handlade lite sallad och
lite gott till ikväll :) Blev varsin noblesse-låda :)

Ska ligga och smälta maten en stund innan jag tar ett bad, funderar
på om jag orkar raka mig, vore ganska skönt att först raka sig och
sen smörja in sig. Är så jävla torr och det kliar överallt.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0