Mensvärk och tandvärk

Sitter här och har ont =( Tanden som jag delvis lagade för nån vecka sen
värker som fan nu men "locket" sitter där det ska så...får väl avvakta och
se om det går över, annars får jag väl ringa tandläkaren. Något jag helst
undviker.

Har bara slappat idag, sov dåligt inatt. Pojken snarkade så in i helvete och
sen va jag övertrött. Låg vaken mellan halv 4 och 6 imorse.

Tog en tupplur mitt på dan, hade sån jävla mensvärk så det va skönt att lägga
sig ett tag och sova. Pojken hängde tvätt under tiden och skottade balkongen,
han är så duktig min fästman <3

Just nu sitter vi och kollar på "Halv åtta hos mig". Blev sugen på kyckligwok
nu. Åh,så gott.

Nu orkar jag fan inte skriva mer...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0