Mycket att göra imorrn

Nu är man mätt och belåten igen. Fast det va fan inte gott, blev lasagne
till middag och patrik skulle köpa riven ost och så va det fel ost och jag
blev skitgrinig. Har varit på ett sjuhelvetes humör idag. Irriterad, gnällig
och bara sur. Haha. Snart dags för mens eller?? :P

Imorrn ska man upp kvart i 6, det ser jag INTE fram emot. Men jag har
världens underbaraste älskling som följer me mig till Huddinge imorrn.
Eftersom att jag ska va på inervjun så tidigt så har ju allt stängt i Huddinge
så älsklingen får stå ute och vänta. Stackarn. Får hoppas att det går fort då,
haha.

Förhoppningsvis får jag besök nån gång under dagen av madde och älsklings-
tösen :) Det beror på vädret.

Och imorrn kväll ska jag och älsklingen följa me hans föräldrar till antikmässan
på älvsjömässan, ska bli rätt roligt. Är ju inget stort fan av antika saker men
det är skönt att bara komma ut och göra nåt.

Snart ska man bada och kl 21 ska vi titta på det okända och sen blir det sängen.

Hör av mig imorrn och berättar hur allt gick =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0