Skitväder

Sa det till älsklingen att vi kommer snöa in snart och jag lovar er att det
kommer hända, iallafall på balkongen. Snart ser man inte ens ut =S
Katastrof!!! Vill ju ha sommar nu.

Va gör man annars då förutom att klaga på vädret? Jag sitter och
kollar på Emil i Lönneberga på TV1000 och älsklingen pratar me Tintin.

Jag och älsklingen har städat hela förmiddagen. Jag bytte gardiner i köket,
dammtorkade och våttorkade golven medan älsklingen diskade, dammsög
och duschade Whiskas. Så nu har vi gjort vårt för idag =) Haha.

Annars har nog den här dagen inte så mycket annat att erbjuda. Lite trist
men ganska skönt också. Slappa lite hemma och mysa me älsklingen...

Undra va tusan man ska äta idag? Tror nog att jag ska skicka ner pojken
till Sibylla i eftermiddag och köpa middag :P Haha. Orkar verkligen inte
laga nån middag ikväll.

Får se om äpplet hör av sig i veckan (förskolan som jag va hos på
intervju i Torsdags). Tänkte iallafall ta och ringa dom på Tisdag och
fråga hur det går =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0