Snabbis

Nybadad, nyrakad och nysmord :P Nu känner man sig som en människa
igen =) Älskar den här rena känslan när man precis har duschat och rakat
sig. Svårt att överträffa det :)

Pojken har inte dammsugit, orkar inte bry mig. Men imorrn ska han fanimej
göra det innan vi åker upp till Visättra.

Nu ska jag kolla på "mr bean" och sen vet jag inte va som händer.

Åh, just det...Madde, när kommer bilderna från middagen då? Som du utlovade
i ditt förr förra inlägg :P Haha. Vill ju ha uppdatering minst en gång om dagen och
gärna lite bilder =) Haha. Det är bara för att mitt liv är så jävla tråkigt och det
enda som piggar upp är att läsa om ditt liv =) Nä, jag bara skämtar men jag
gillar att läsa din blogg och hålla mig á jour om va som händer.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0