Snöoväder

Sitter i soffan och myser me en liten hårboll som heter Ceasar nu.
Båda katterna har verkligen varit superkeliga idag men jag klagar
inte, tycker det är mysigt :)

Nu börjar folk tröttna rejält på detta väder och jag är en av dom.
Läste aftonbladet idag och gissa vad? Det kommer ÄNNU MERA
snö. Våren brukar smyga sig fram runt den 20e Feb men nu sa
meterologerna att vi typ kommer få vänta tills i början/mitten av
mars innan vi ens kan få en skymt av våren. Man vill fan bara gå
i ide, sova bort hela vintern och krypa fram när snön är borta.
Just nu är jag JÄVLIGT glad över att va arbetslös, slippa behöva
gå ut i snöstormen. Haha.



Måste bara nämna att jag har världens underbaratse älskling. Jag
blev så äckligt extremt sugen på ostchips men varken jag eller
älsklingen hade nån större lust att knalla till Fruängen. Jag sa att
vi kunde ta tåget men han ville inte slösa på remsan så han sa att
han kunde gå själv till Fruängen för att köpa mina ostchips och lite
annat. Så jag slapp gå *S*.

Och sen vill nämna att jag har tidernas mest älskvärda vän också.
Behöver inte nämna nåt namn, hon vet vem hon är. Hon betyder
så otroligt mycket för mig, hennes vänskap är jag mer rädd om än
nåt annat. I love you now and forever,babe <3

Så fort älsklingen kommer hem igen (om han inte blåser bort) ska
jag börja me maten. Är vrålhungrig nu. Blir bara korv och makaroner
idag. Och sen chips, åh va gott. Hihi.

Ha en mysig lördagskväll för det ska jag ha ;)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0