Tack för lånet,moster

Idag fick jag och älsklingen låna Marias bil så att vi kunde komma iväg
och storhandla lite. Kan lova att det behövdes =) Maria och Melissa kom
och hämtade upp oss vid halv 4-tiden och så va vi tvungna att dumpa av
dom i Visättra först (annars hade dom ju inte kommit hem,haha).

Vi mötte upp fam Nilsson på IKEA runt 4-tiden för en fika/lunch/middag.
Blev dock ett kort möte men jag fick träffa min lilla gullrumpa :) Dom
kommer ju hit imorrn igen så...det gjorde inte så mycket. Har ju sån
himla tur som får träffa gullrumpan tre dagar i rad, känner mig väldigt
hedrad. MEN...jag tycker att Leahs lilla söta mamma kan ta och uppdatera
sin blogg snart. Har ju bloggtorka nu, inget att läsa. KATASTROF!!!!!!!

Efter IKEA åkte jag och älsklingen iväg till Ica Maxi för att storhandla.
Blev rejält förvånad när vi kom ut därifrån med 4 påsar mat och kvittot
visade bara på ca 1300 kr. Med andra ord, allt vi handlade va riktigt billigt.
Haha. Ibland ska man ju ha tur.

Innan vi åkte hem svängde vi förbi netonet och köpte en HDMI-kabel och
sen sprang vi in på Ica kvantum för att köpa mina älskade ost-chips som
för övrigt bara finns där :S

Pojken dumpade av mig hemma för han va tvungen att lämna tillbaka bilen
till maria som skulle sjunga kareoke(?) ikväll. Hon lär va härligt bakis imorrn.
Haha.

Blev en väldigt sen middag ikväll, tror klockan nästan va 8 innan vi käkade.
Gjorde ordning lite köttfärssås och pasta bara.

Efter middagen tog jag och älsklingen ett bad och nu sitter jag vid datan,
ganska uppenbart men ändå och pojken kollar på ishockey. Funderar starkt
på att gå och lägga mig efter hockeyn. Är totalt slut. Haha.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0