Utan bil nu då

Imorse åkte pojken och lämnade in bilen. Hur ska vi klara oss utan bil i
två veckor???? Haha. Skämta bara, det går ingen nöd på oss. Vill vi
nånstans så finns ju både buss,tunnelbana och pendel =) På Fredag får
vi iallafall lånas Marias bil så att vi kommer till Leahs dop på Lördag =)

Sitter ensam för tillfället. Skönt som fan. Pojken åkte till Kristian en
stund och jag lyssnar på mina två nya favoritlåtar, givetvis från twilight :P
Blue foundation med "Eyes on fire" och så Robert Pattinson med "Let
me sign". Så underbara :)

Håller även på och gluttar lite på twilight *S*. TÖÖÖÖÖÖNT...I know
I'm a weirdo. Haha.

Ska plocka undan lite, hänga in tvätt och bädda sängen. Idag händer nog
inte speciellt mycket. Fixa lite hemma och ta det lugnt. Måste fan sätta mig
ner och skriva min jävla jobbdagbok, har ingen lust men den ska va inne
nästa vecka så jag måste.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Vestling

Heheh twilight äger så är det bara. Första tiden när jag fick filmen så kollade jag på den varje kväll :P



Snart kommer nästa med :)

2010-02-09 @ 12:12:35
URL: http://vestling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0