Rubbad sömn

Sömnen rubbas när man sitter fastklistrad i fjärde boken om Twilight, haha. Låg och läste
fram till 6 imorse och vaknade vid 10 så jag har sovit ca 4 tim. Men nu är den utläst iallafall.
11 timmars effektiv läsning =) Så jävla bra. Kommer nog läsa om alla böcker igen :)
Melissa lånade ettan så får se när hon har läst klart den.

Har städat och tvättat idag. Slappat också. Haha. Har ingen större lust att göra nåt speciellt
idag, bara ligga i soffan och kolla på tv. Ska väl ta ett bad snart och klä på mig. Även om
jag bara är hemma hatar jag att gå i pyjamas HELA dagen.

Igår va jag i Flempan och lämnade tillbaka kortet till Jocke. Träffade en gammal kompis
som jag inte har träffat sen okt-06. Den enda killen jag inte kan motstå, benen viker sig
under mig så fort jag ser honom. Det va roligt att se honom men är glad att vi inte träffas
dagligen.

Efter Flempan åkte jag och älsklingen till Skärholmen för att köpa en till doppresent till
Leah och sen fick jag fjärde twilight-boken av älsklingen.

Orkar inte skriva mer nu, ska ta ett varmt bad.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0