Ny Vecka

Jag hatar att äta, eller jag hatar att bli mätt rättare sagt. När man blir så
seg och allra helst bara vill ta en tupplur, tror säkert att dom flesta fattar
va jag menar :P Blev iallafall jätte smarrig köttfärspaj me massa ost på
och självklart massa sallad.

I eftermiddags tog jag och älsklingen en promenad till Fruängen för att
handla lite. Kändes lite skumt när både tågperrongen här och i Fruängen
stod alldeles öde. Jävla kollektivtrafik att braka ihop. Tycker lite synd om
Tintin, han lär ju få ta massa me skit nu från arga resenärer. Inte lätt att
va varken busschafför eller tågchafför i dessa tider =S

Har inte hört nåt från jobbet än :( Tänkte ringa dom imorrn och höra hur
det går. Hoppas på att få ett positivt besked.

Hoppas också att toyota ringer älsklingen imorrn och säger att bilen är
klar. Då ska vi åka till mamma och slänga lite skräp och så ska vi till
Zoo varuhuset och köpa lite till katterna och så vill jag till Netonnet för
att köpa en HDMI-kabel så att vi kan kolla på film från datan till tv:n.

Vi sitter och kollar på NCIS, katterna ligger och slöar i fåtöljen. Blir väl
snart ett bad innan spårlöst kl 21.

Ha en trevlig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0